Contact, Care, COMMUNICATE — How Interpersonal Skills Are the Foundation of Genuine Customer Service e-kirja & äänikirja ilmaiseksi!
Lue Contact, Care, COMMUNICATE — How Interpersonal Skills Are the Foundation of Genuine Customer Service e-kirja tai kuuntele Contact, Care, COMMUNICATE — How Interpersonal Skills Are the Foundation of Genuine Customer Service äänikirja Bookbeat -palvelussa.
Kokeilujakson aikana saat kuunnella ja lukea yhteensä 20 tuntia, minkä jälkeen tilaus maksaa alkaen 10,99 €/kk. Voit lopettaa tilauksen milloin tahansa.
Bookbeatin ilmainen kokeilujakso on saatavilla vain uusille asiakkaille.
Kirjailija: Stephanie Dollschnieder
Lukija: Stephanie Dollschnieder
Kategoriat: English, Fakta, Itsensä kehittäminen, Kultur & Gesellschaft, Management, Mieli & keho, Mindfulness & Spiritualität, Non-Fiction, Personlig utveckling, Psychologie
Kustantaja: Authors Republic
Tarkista Contact, Care, COMMUNICATE — How Interpersonal Skills Are the Foundation of Genuine Customer Service -kirjan saatavuus muissa palveluissa!
Oletko jo Bookbeatin asiakas? Voit tarkistaa löytyykö Contact, Care, COMMUNICATE — How Interpersonal Skills Are the Foundation of Genuine Customer Service -kirja muista palveluista.